6 Nisan 2013 Cumartesi

döRT yeNİ hayAt ...



Tüm cemreler indiği toprağa havaya suya .. ve kalplere aynı zamanda .. Güneş, ılınan havalar, coşan ağaçlar, çiçekler, kuşlar, tüm kış gizlenen ve artık gün yüzüne çıkan böcekler .. Ohh hepsiyle haşır neşiriz bundan sonra :) ''Ben her bahar aşık olurum, … dım dım dımm … ''şarkısı gibi ben her bahar aşık olmam ancak her bahar bi 'coşku bi umut bi' böyle kıpır kıpır olurum .. herkes gibi aslında .. uzun zamandır yazmamanın vermiş olduğu coşkuyla ben de peşpeşe yazar oldum .. Ara girdi istemesem de blogumu çok sevsem de.. Yine girebilir ancak boşlamama gayretindeyim .. paylaşmayı arzuladığım şeyler birikti.. Okuduğum kitaplar .. sonraa yeni bir makarna tarifiii :) sonraaaa kedilerimli hayatımmm sonraaa daha bi sürü şey varr … Burada bazılarını yakinen tanıdığım bazılarını bloglarıyla tanımaya gayret ettiğim bir hayatım var .. İçinize sığrımadığınız, dilinize yok olup heba olmasına gönlünüzün razı olmadığı bir mecra burası .. Öncesi suya yazılan yazıyken, şuan birileri okuyor ama hiç değilse, belki beğeniyor.. İçten içe eleştiriyor .. Belki kendini buluyor .. Diye düşünmek bile inanılmaz bi mutluluk .. ben aslında böyle bir yazı yazmak amacıyla yola çıkmamıştım , ama benim yazdıklarıma ilgi gösterip okuyan herkese teşekkür etmek isterim .. Daha da paylaşımların açık olduğu, varlığınızı hissettiğim günlere :) sevgiyleee kalın , sağlıkla … :)

Bu arada bu benim penceremin önü .. İnanılmaz mutlu oluyorum onlara her baktığımda .. Hep böyle bişin hayalini kurardım, ertelemedim gittim 4 çiçekle hayalimi yaşanılır kıldım .. Bazen hiçbir şey yokken , kendimize dönüp 'seni seviyorum', demeyi bilmeliyiz sanırım .. Başkalarına değer verirken erteleyebildiğimiz benliğimizi de zaman zaman doyurmalıyız .. Ertelenen dilekler listesi yapabiliriz mesela .. Bizi düşlerimizde doyuran sevinçlerimizi hayata geçirip, kendimizi sevmeliyiz .. Ben başladım yavaş yavaş .. Size de tavsiye ediyorum.. Listemde sırada ne var bilmiyorum ama meselaaa, güzel bi kitaplık istiyorum .. Fotoğraf çekmek ..hımm başka başka :) başkaları da arkası yarına kalsın :) Benden bugünlük bu kadar canlar …



6 yorum:

  1. bizim evimizin penceresine cok benzettim:) ciceklerin cok guzel acmıslar harikalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) hem sizi burada gördüğüm hemde çiçeklerim için yorumunuz için :) evett çok şekerlerr enerji veriyo'lar insana :)

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldinizz :) hemenn ziyarete geliyorumm :)

      Sil
  3. Selam..sadece hakkımda yazısını okumam sizi takibe almama yetti.banada beklerim.:)amediam.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar , hoş geldinizz :)) diğer paylaşımlarımla ilgili yorumlarınızı da beklerimm :) ziyarete geldim bilee sayfanızaa :)

      Sil