23 Ağustos 2013 Cuma

oRta heycaNLı, bOL köpükLü oLsun ..





Şu aralar biraz yorucu benim adıma .. önümüzdeki günler bir sınava gireceğim :) iyi geçmesi için güzel dualarınız çok makbule geçerdi :) bu ara hem ders çalışasım hem de kaçasım var kendisinden .. ama benim için çok önemli bir sınav  seviyorum onu sevmeye çalışıyorum, hatta çabam doğrultusunda sonucunun belli olduğunu ve sınava girmemin tamamen formalite olduğu tevekkülüyle kendimi rahatlatma
konusunda zirve yapmış durumdayım :) evett beni rahatlatmak için elinizden gelen ne varsa yapabilirsiniz :)


Şundan artık eminim ! stresimi atmanın, sıkıntımı dağıtmanın yolu indirimdeki kitaplara saldırmakmış, fark etmiş bulunuyorum .. süper marketlerde çok yorulan ve sıkılanlardanım ben .. küçüklüğümden beri annemle gittiğimizde ben hep kitap reyonuna sıvışmanın bir yolunu bulur kendimi rahatlatır ve süper marketi gezmekten kurtulurdum :) bu zamanla benimm bi’ alışkanlığım oldu.. 

ve yine öyle yaptım .. sizinle de paylaşmış bulunuyorum .. okuduklarınız varsa hakkında yorumlarınızı , yok hiç tarzım değil bunlar da nee diyorsanız da, sağlık olsun :) ben okuma niyetindeyim ama şu son bi’ haftamı sağlıklı, huzurlu hırslı ve çalışkann bi’ de mutluu musmutllu atlattıktan sonraa .. okudukça yorumlarımı sizinle paylaşma niyetindeyim .. hadi bakalım şimdi bana dua edin :) teşekküürrr ederimmm :*

18 yorum:

  1. hadi bakalım sana kolay gelsin.Güzelce derslerini verebilmeni diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ediyorumm desteğiniz için:) gerçekten iyi dileklere dualara ihtiyacım var :)

      Sil
  2. İnşallah sınavların çok iyi geçer, kitap yorumlarını bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm :) hepsi hakkında yorumlar yapacağımm canımm katılımlarını bekliyor olacağımm :))

      Sil
  3. İnşallah süper geçer sınavın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldinnn çok memnun oldum :) ççook teşekkür ederimmm canımm :)) inşallahhh ..

      Sil
  4. ben de öyle yapardım marketlerde, hala da öyle yaparım :)

    başarılar diliyorum :) inşallah çok güzel geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzell ortak bir noktamiz var :)) iyi dileklerin icin cook tesekkuler canimm :)) umarim insallah hayrlisyla atlatrim ;) beklenen snav icin saatlet kala sana yorum yaziyorum :))

      Sil
  5. kitap yorumlarını bekliyorum, başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun icinn çook tesekkur ederim canim :) mutlaka paylasicam
      Yorumlarimi :))

      Sil
  6. Merhabalar canım,
    Öncelikle sana başarılar diliyorum...:)
    Bloğunu çok sevdim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir merhaba bu :)) hoş geldinnn güzelimm :)) blogumu sevmiş olmana çok sevindimm :)) ben de hemen geliyorum ziyaretine güzelimm :)))

      Sil
  7. Merhabalar :))
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim :))
    Sınavında da başarılar diliyorum.....
    Sayfanı dolaştım harika paylaşımların var....
    İzlemeye aldım hemen, bana da beklerim :))
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Tekrar görüşmeyi diliyorum....
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Fatma hanimm ;)) çok sevindim yorumunuz için ;) sinavim da umarim iyi gelir ;) tesekkurler guzel dilekler icin :)) blogum icin yazdiklariniz icin de cook tesekkurler ;)) hemenn geliyorumm ziyaretinize ;)

      Sil
  8. sınavında başarılıar canım blogunu yeni keşfettim ama çok güzel çok hoş bir blog :) bende bloguma beklerim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eda hanimm ;) hos geldinizz yazdiklariniz icin cook memnun oldum ;) her zaman karsilikli paylasimlarda bulusmak dileklerimle .. ;)

      Sil
  9. merhabalar:)sizi izlemeye aldım bende beklerim:) http://birfiskelezzet.blogspot.com/ sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniizz :)) tabikiii hemenn ziyarete geliyorum :)

      Sil