4 Şubat 2013 Pazartesi

sıZı-Ntı...


Acılara bürünmüş yüreğim ..
Sızlamasın diye gizliyorum bakışlarından ..
Şarkılara sığdırmışım geçmişimi , dalıyorum derinlere her notada ..
Bilinmeze esir bedenleriz, her çırpınışa şükür ediyoruz, usul usul ..
Olmazsa olmazlarımız var ..olursa yine olmazlarımız ..
Düşlere sığdıramadığımız gerçeklerimiz olur  zamanla ..
Gizleniriz her dakikanın arasına ..
Kelebek olmaya sabırsız , yaramaz bi kurtçuk gibi dolanıyorsun hala bakışlarınla benden tarafta ..
 Acının ilacı geçen zamana dönesin mi geldi?
Sızılara sarılı yüreğine tekrar dokunasın mı ?
Düşlerine gizlediğin kahramana sarılasın mı ?
Tozlu raflara adını mı yazıyorsun hala ?
Kimsenin göremediğini bir bakışında anlar nasılsa ..
 Sen gizlesen de ‘biri’  sen olur sarar sarmalar gizlerini, aşklarını , eski tatlarını 
Unutulmaz denilen anların buğulanır efkarın bastığı anlarda canında ..
Silemem dediğini dahi yazmayı unutursun , aynı satırlara..
Böylesine geçer zaman, sözüm ona yaşatır..
Kimine yakışır, kimine ağır yükler taşıtır…
ymr 4/2/13
 
 
 
 

2 yorum:

  1. Merhaba bloğunu yeni keşfettim ben de beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :)) çok memnun oldum ;) hemen sitesinize bakıyorum :)

      Sil