13 Şubat 2013 Çarşamba

gEçeN hAfta Özeti ;)




Birkaç gündür yazmadığımı fark edeli birkaç gün oldu J ona rağmen bir türlü bi’şeyler karalayamadım .. aslında güzel birkaç gün geçirdim diyebilirim .. Cumartesi akşamı hayranı olduğum harika kadın Sezen Aksu konserindeydim .. Daha öncesi koşulsuz ve yakınen görüp sohbetine ortak olmadan sevdiğim kadına, aşık oldum diyebilirim .. Sadece bir konser değil onunki .. Karşılıklı sohbet eder hali sizi alıp götürüyor ve arada fon da sezen çalıyormuş gibi hissediyor insan .. Çok keyifliydi , oldukça ...

Tüm bunların dışında araya uzun zamanların girdiği arkadaşlarımla buluşma haftam oldu diyebilirim .. Özlemler, umutlar, sevgi, dostluk .. güzeldi seviyorum keyifli ve sevdiklerinle yaptığın ufak kaçamakları .. ama tüm bunların dışında, sizler ne durumdasınız bilemiyorum ama benim  burcum sanırım ay mıdır Venüs müdür Merkür müdür Satürn müdür bilemiyorum ama , bi’şeylerin etkisindeyim sanırım .. Abuk subuk sıkıntılar yaşamıyor değilim bu arada J inanılmaz sıkılabiliyorum ve gereksiz kuruntular sarabiliyor bünyemi .. Şaka gibi gerçekten .. Benim burcum bu arada terazi .. sizler ne durumdasınız merak ediyorum açıkçası ? ;))

Tüm bunları dışında okumam gereken bir çok kitabım var.. tam başlıyorum derken kendimi deniz kenarında arkadaş sohbetinde, veyahut tv de zaman öldürürken bulabiliyorum .. Televizyon izlemekten vazgeçme konusundaki hissiyatım gittikçe de artıyor bu arada.. Umut değil de hüzün ve karartı saçıyor resmen her yayında .. Şuan okumakta olduğum ve damağımda keyifli bir yolculuk sonrası deniz kenarına uzanmış dalgaları dinlerken yaşadığım huzuru bırakan ‘ Bir Dilekle Başladı Her şey’ Debbie Macomber kitabını okuyorum J Belki size bi yol arkadaşı lazımdır şu aralar ..

Güzel kalın, mutlu kalın .. En güzel günler herkesin olsun ..;)
 
 
Sezen' den oynak mı oynak kıpır kıpır bi' şarkı seçtimm ..
Üzerimizdeki negatiflik varsa çeksin gitsin bi zahmet :))) Hadi bakalımm ...:)

2 yorum:

  1. Bu kitabı çok severek okumuştum :)
    Bu arada bloguna bayıldımm selamlarrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkür ederim blogum hakkındaki düşünceleri için .. daha çok yeniyim ;) ama böle sevecen kişilerin desteği çok önemli ve motive edici ;)) Çok memnun oldum :) Hoşgeldin ayrıcaa :)

      Sil