30 Ocak 2013 Çarşamba

nasIL mı .. ;)


 
Yıllardır bir şeyler karalıyorum evet  ama ara vermiştim birkaç yıldır .. Şimdi blog olunca ve bir paylaşım olunca bi’ telaş bi telaş ne yazım nasıl yazimm  derken zaman geçiyor resmen J heyecanlı ama sevdim bu tadı .. Umarım okuyanlarda  memnundur şimdilik  okuduklarından .. Her hafta birkaç kez yeni bişi paylaşma k zor her zaman aynı tadı bulamayabilirsiniz belki de.. Ama zaten amacım da her zaman aynı yoğunlukta yazıları bölüşmek değiş sizinle .. Yani adı üzerinde  yağmurun defteri .. Herşey olacak içinde .. zaman zaman yaptığım yemeklerin  tarifi , tatlı fotoğrafları, okudğum kitaplar önerilerim , sinema yorumu vs .. Sizin paylaşımlarınız .. Böyle içten samimi .. Bir defterin içindeki cümleler olalım her birimiz ve canımız sıkılmasın kapağı kapanınca .. E napalımm konuşalım mesela J

Sevgiyle .. aşkla ..

‘En sıkıntılı anlarda dahi emin ol bir kapı var açılacak .. sizin istediğiniz zamanda istediğinize açılmamışsa  daha iyisi olacak demektir.. olumsuz diye bir şey yok.. bize olumsuz gibi gelen dahi daha güzeli için aslında .. sabret .. sev ve inan ..’

2 yorum:

  1. Ben de aynen böyle diyerek başlamıştım blog işine:)))
    Keyifli yolculuklar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :)) ama kollektif bişi tek başına olmuyor desteklerinizi esirgemeyin :))

      Sil