4 Ocak 2014 Cumartesi

öZLedimmm, ciddiiyimmm ...



Gayet sevimsiz kapkaranlık sabahlara uyanmaktan maalesef bööğ geldi .. tamam çok sıcağı sevmiyorum ama güneşsiz de yapamıyorummm …Net ! böyle başlamak aklımda yoktu gerçiii :)

Malumunuz tez yazıyorum .. Adıma keyifli bir konu olsa da daha önce deneyimlememiş olmamdan mütevellit zorlanmaktayım .. ama neyse ki seviyorum tezimii güzel enerjiler gönderiyorum ve karşılıksız da değil gayet kendisinden kısa sürede karşılık bekliyorum .. duysun sesimi burdan :)

‘My sweet thesis’ dışında ne yapıyorsun da ortalarda yoksun diyen, yazdıklarımı okuyarak bana destek olan sevgili arkadaşlarıma da cevabım şudur ki , bulduğum boş vakitleri .. kafa oyalayıcı kafa dağıtıcı olarak nitelendirebileceğim bilumum aktivite ile doldurma gayretindeyim .. ne demişler ‘ Nerde hareket orda bereket ‘ miskim olduğum günlerde kendimden pek hoşlanmadığımı belirtirim :)

Örneğin 2 tarifi birleştirip yağmurca uydurduğum bi’ Cheesecake deneyimi yaşadım .. Yapması cidden çok keyifli ve hiç de korkulası bişi değilmiş .. Dilimine verdiğiniz parayla koskocman bi’ cheesecake sahibi olabilirsiniz.. Sevdiklerinizi de mutlu etmiş olursunuzz hem hem hemm :)


Onun dışında yapmış olduğum mayalı bir poğaçam var ki cidden hem yapımı çok kolay ve pratik zaman almıyor .. Bunların tariflerini paylaşabilirim tabiikiii :) merak etmeyin ..

Bir sürü kitap almıştım biliyorsunuz onlara bi o kadar eklendi ama şu sıra romanlardan ziyade hayatı daha keyifli nasıl yaşarız.. hayatı toz pembe görmekten öte nasıl pespembe oluruz onun peşine düştüm :) size öneride bulunmak isterim .. Nuray sayarı’nın ilk olarak ‘Rastlantı Yoktur Neden Vardır ‘ isimli kitabını okudum .. cidden çok etkileyici .. Ben çook severek ve bitirdiğimde de inanılmaz keyifli hissetmiştim kendimi .. kitabın ilk sayfasından da belli aslında ne okuma gayretinde olduğunuz ..

güzel gören güzel düşünür, güzel düşünen hayatından lezzet alır … Bediüzzaman ‘

‘bİri çıksa da bana kitap önerse çook sıkıldıımm yahu’ diyenleriniz için keyifli bir öneri bence :)

 Tüm bunların dışında uzun bi zaman oldu sanıyorum bir oyuna 
takıldım .. İsmi ‘KELİMELİK’ .. normalde çabucak sıkılır bırakırım ancak cidden keyif alarak oynamaya devam ediyorum .. kelimelerle de aranız iyiyse, üretirim oyunun da kralı olurum diyorsanız buyurun derim :)

Uzun bir aradan sonra uzun bir yazı oldu .. keyifle okursunuz umarım ..

Bol bOl sevin.. Bol bol okuyun .. dua edin ..
       Radyo dinleyin .. Şarkı söyleyin … şimdi de hoşça kalın .. :)





2 yorum: